خدمات نگارش رزومه

با استفاده از منابع گسترده و همکاری با دانشگاه ها و کالج های بین المللی، تیم ما قادر به پشتیبانی شما در فرایند آماده سازی مدارکی از قبیل توصیه نامه، رزومه تحصیلی، انگیزش نامه تحصیلی و ... از طریق ارائه راهکارهای کاربردی و بعضا بر عهده گرفتن وظیفه نگارش و نهایی سازی این مدارک می باشد. ما همچنین قادر به پشتیبانی اطلاعاتی متقاضیان در تنظیم پروپوزال، رزومه حرفه ای و در نهایت آماده سازی درخواست های شغلی (کاورلتر) برای فارغ التحصیلان می باشیم. متقاضیان علاقه مند به استفاده از خدمات کامل نگارش رزومه، بایستی اطاعات مورد نیاز کارشناسان ما را به نحو مقتضی آماده و ارسال نمایند تا امر آماده سازی بر مبنای این اطلاعات ورودی صورت پذیرد. از آماده سازی پیش نویس اولیه تا غلط گیری های نهایی، ما در زمینه توسعه ایده ها، تعیین صحت و دقت محتوا و نهایی سازی محتوا جهت نشر، همکاری نزدیکی با متقاضیان خود داریم. چه در خصوص یک رزومه تحصیلی، یا رزومه شغلی، انگیزش نامه و حتی یک پروپوزال تحصیلی، ما به شیوه ای مقرون به صرفه، سریع و قابل اطمینان، شما را همراهی می نماییم.

نظر دانشجویان اعزام شده

مریم

دانشجوی پزشکی

من از دانشگاه مموریال و  دفتر نمایندگی آن در ایران کمال تشکر را دارم که از تکمیل مدارک تا حضور بنده در دانشگاه همه جانبه به بنده کمک نمودند.

سینا

برنامه نویس

من از دانشگاه مموریال و دفتر نمایندگی آن در ایران خیلی متشکرم که من را در این زمینه یاری دادند.داشتن رزومه قوی به من کمک شایانی کرد.

سهیل

مهندس برق

من در رشته مهندسی برق در دانشگاه مموریال مشغول به نحصیل هستم از نمایندگی دانشگاه در ایران کمال تشکر را دارم برای همه همکاری هایی که داشتند.

رزومه تحصیلی

رزومه تحصیلی به عنوان یک مکمل مناسب برای اظهارات و سایر مدارک درخواست عمل می نماید. شما می توانید کلیه سوابق تحصیلی، دستاوردها، علایق و توانمندی های خود را در این فرصت، به صورت خلاصه ذکر نمایید.

با داشتن چنین اطلاعاتی، دانشگاه ها قادر به تصمیم گیری در مورد میزان عملکرد آکادمیک مورد انتظار از شما خواهند بود که به نوبه خود منجر به تصمیم گیری در خصوص رد یا پذیرش درخواست تحصیلی شما می گردد. امروزه، دانشگاه های بین المللی در جستجوی “تنوع” در میان دانشجویان خود هستند. آنها مایلند که دانشجویانی انعطاف پذیر و چند وجهی داشته باشند که قادرند محیطی پویا و بارور در دانشگاه  ایجاد نمایند. به همین علت، یک رزومه خوب به طرز قابل توجهی بر نتیجه فرایند پذیرش تحصیلی موثر می باشد.

متخصصین نگارش رزومه تحصیلی ما دارای سالها تجربه در زمینه نگارش، ویرایش و استاندارد سازی رزومه های تحصیلی دقیق، مشروح و کارآمد می باشند. آنها به منظور سازماندهی و پردازش اطلاعات، همکاری نزدیکی با شما دارند و موثرترین روش برای سازماندهی و تاکید بر سوابق آموزشی، مهارت ها، تجربیات حرفه ای، تجارب تدریس و پژوهش، کتب و مقالات، جوایز و دستاوردها، عضویت های حرفه ای و سایر اطلاعات مرتبط به جایگاهتان را به شما عرضه می کنند.

تیم نگارش رزومه ما از مترجمین و متخصصین زبان شناسی مجرب و فرهیخته ای تشکیل شده است که دارای تجربه فردی در حوزه های مختلف می باشند- و تعداد بسیاری رزومه در همان حوزه خاص ارائه نموده اند. خدمات نگارش رزومه ما به شما کمک می کند که نگاهی انتقادی به مهارت ها و دستاوردهای پیشین خود داشته باشید و این می تواند بهترین روش برای بازسازی رزومه خود برای دستیابی به فرصت یا جایگاه شغلی مد نظر شما باشد. 

چنانچه مایل به بالا رفتن از نردبان پیشرفت خود هستید، یا اگر مایل به تغییر حوزه شغلی، تحصیلی و ورود به عرصه های جدید هستید، کارشناسان خدمات نگارش رزومه ما آمادگی آن را دارند که در آماده سازی یک رزومه مدون از صفر تا صد شما را در دستیابی به جایگاه علمی و حرفه ای مطلوب خود یاری دهند.  

نامه انگیزشی

نامه انگیزشی (Motivation Letter) احتمالا شخصی ترین بخش از مدارک یک درخواست پذیرش تحصیلی است، چرا که در کنار رزومه، فرصتی برای نگارش ارائه ای درباره خود به متقاضی می دهد.  با الزامی نمودن ارائه یک نامه انگیزشی، مسئولان کمیته پذیرش هر دانشگاه به دانشجویان آتی، شانسی برای اثبات خود در یک فضای کوچک نامه مانند ارائه می دهند و انتظار آنان این است که متقاضی به بیان دیدگاه های مرتبط و جالب درباره خود و اثبات این موضوع که فرد باانگیزه و مناسبی برای برنامه تحصیلی درخواستی می باشد، بپردازد. 

نگارش چنین نامه ای گاه می تواند برای متقاضیان بسیار چالش برانگیز و دشوار باشد، چرا که نمی توانند درباره محتوا، طریقه بیان و چگونگی متقاعد ساختن کمیته پذیرش دانشگاه در خصوص اینکه گزینه شایسته برای یک دوره تحصیلی خاص می باشند، اطمینان داشته باشند و این درست همان جایی است که تیم پشتیبانی به یاری شما می آید!

ما ضمن همکاری نزدیک با متقاضی، ابتدا از الزامات پذیرش به صورت دقیق آگاهی یافته و سپس یک نامه انگیزشی جهت هدف قرار دادن همان الزامات به صورت فردی آماده می سازیم. خدمات نگارش نامه انگیزشی ما کاملا متمایز و گویاست و ما نهایت تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا از خلق یک تصویر کامل از دانش، تجربیات و مهارت های شما جهت تحقق الزامات تحصیلی اطمینان حاصل نماییم.

Cover letter

      

Cover Letter معمولا یک بخش الزامی برای برای هر تقاضای شغلی یا تحصیلی است و هدف از آن، بیان تصمیم یک متقاضی برای کار/تحصیل در یک شرکت/دانشگاه می باشد. داشتن یک کاور لتر مناسب، شانس های استخدامی و پذیرش شما را افزایش می دهد، به ویژه در صورتی که شما به تازگی فارغ التحصیل شده یا به دنبال یک گذار شغلی باشید.

ما بهترین و زبده ترین متخصصین نگارش کاور لتر را به کار می گیریم تا درخواست شما را برجسته نماییم! حقیقت این است که کاور لتر برای یک جستجوی شغلی/تحصیلی موفق، یک ضرورت است؛ چرا که نشان دهنده تلاش، تفکر و خلاقیت شما می باشد. سرویس نگارش کاور لتر ما به منظور ارتقای چشم اندازهای حرفه ای، همگام با توسعه تعاملی مثبت میان شما و دانشگاه/کارفرمای آتی شما طراحی شده است.

بهترین کاور لتر بایستی به گونه ای خاص و متناسب با همان موقعیت مورد درخواست و حوزه آن طراحی شود. کارشناسان ما اهمیت تشریح چرایی و چگونگی کارآمدی شما برای سازمان/دانشگاه آتی تان را به خوبی برای شما بیان خواهند نمود. همچنین، آنان اطمینان حاصل می کنند که علاوه بر بیان صریح نکات الزامی در کاور لتر، آن را به گونه ای تهیه نمایند که مکمل رزومه شما باشد.

توصیه نامه تحصیلی

توصیه نامه تحصیلی معمولا یک بخش الزامی هر درخواست پذیرش تحصیلی است که بایستی توسط کلیه متقاضیان در تمامی مقاطع تحصیلی ارائه گردد. توصیه نامه ها نقشی کلیدی در فرایند تصمیم گیری دپارتمان های پذیرش دانشگاهی ایفا می نمایند، چرا که بعضا مشاهده می شود که به رغم آماده سازی دقیق رزومه و سایر مدارک درخواست توسط یک متقاضی، توصیه کنندگان وی دیدگاهی مناسب در خصوص درخواست وی ارائه ننموده اند و همین موضوع، منجر به رد درخواست پذیرش وی می گردد. بنابراین، یک توصیه نامه مناسب و مستحکم نوشته شده توسط افراد مناسب می تواند یک متقاضی را برنده یا بازنده سازد! 

خدمات نگارش توصیه نامه تحصیلی ما هم به صورت کامل و از صفر تا صد و هم به صورت ویرایش پیش نویس نامه های تهیه شده توسط متقاضیان قابل ارائه می باشد. ما نهایت تلاش خود را به کار می گیریم تا همواره سرویس دهنده منتخب شما در حوزه نگارش توصیه نامه تحصیلی باشیم، چرا که از سالها تجربه و متخصصین خبره در این حوزه بهره می بریم.