You are currently viewing برنامه مهاجرتی جدید ایالت نیوفاندلند کانادا

برنامه مهاجرتی جدید ایالت نیوفاندلند کانادا

دولت ایالت نیوفاندلند و لابرادور کانادا شاخه جدید مهاجرتی برای فارغ التحصیلان دانشگاه مموریال نیوفاندلند و نیروی کار ماهر با تجربه کاری در مشاغل پرتقاضای ایالتی تصویب کرده که قرار است به زودی اجرایی شود.

این برنامه که اولویت های مهارتی نیوفاندلند و لابرادور نام دارد، یک برنامه جدید مهاجرتی برای مهاجران تازه وارد و دارای سوابق تحصیلی و مهارتهای کاری ممتاز با تجربه تخصصی در حوزه هایی است که تقاضای شغلی در آنها از میزان آموزش و استخدام محلی در ایالت نیوفاندلند و لابرادور پیشی گرفته است و به ویژه شامل حوزه های فنی مهندسی، علوم پایه و علوم اقیانوسی می شود.

این برنامه مهاجرتی با هدف کمک به کمبودهای بازار کار محلی ایالت نیوفاندلند و لابرادور ایجاد شده است. افرادی واجد شرایط این برنامه هستند که حداقل یک سال سابقه کاری در مشاغل پرتقاضا داشته باشند و یا با مدارج تحصیلی کارشناسی ارشد یا دکتری از دانشگاه مموریال در سه سال گذشته فارغ التحصیل شده باشند.

جهت اقدام برای این برنامه جدید ایالت نیوفاندلند و لابرادور، نیازی به داشتن جاب آفر یا پیشنهاد شغلی نیست. متقاضیان باید واجد شرایط فوق الذکر باشند و مکاتباتی با کارفرمایان محلی انجام داده باشند. همچنین متقاضیان باید در زمان اقدام حداقل ۲۱ سال داشته باشند.

به گفته وزیر مهاجرت این ایالت – گری بایرن – «نیوفاندلند و لابرادور زمان، تلاش و هزینه زیادی برای جذب تازه واردان سرمایه گذاری خواهد کرد. به محض اینکه مهاجران تازه وارد بیشتری را جذب کنیم، حتی در دانشگاه مموریال نیز سرمایه گذاری بیشتری برای آموزش و تحصیل خواهیم کرد. دولت ما اکنون برای پشتیبانی از نیروهای کاری ماهر و محقان و دانشجویان نخبه سرمایه گذاری می کند تا حق اقامت، تحصیل و پی ریزی حرفه ای و تشکیل خانواده در ایالت نیوفاندلند و لابرادور را برای آنها فراهم کنیم.»

برنامه استانی نیوفاندلند و لابرادور (NLPNP) هنگام گشایش این برنامه مهاجرتی، اطلاعات بیشتر جهت نحوه اقدام را در وب سایت دولت ایالت منتشر خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید