مموریال، یک جامعه بین المللی

دانشگاه مموریال مفتخر است که توانسته دانشجویان، اساتید و کارکنانی از کانادا و سایر کشورهای جهان را گرد هم آورده و احترام متقابل، درک فرهنگی و روابط معناداری میان آنها برپا کند. به همین دلیل است که دانشگاه مموریال به بین المللی سازی، همکاری های بین المللی، موبیلیتی دانشجویان و حساسیت فرهنگی پایبند است.

طبق آمار انجمن تحصیلات تکمیلی کانادا، ایالت نیوفاندلند و لابرادور دارای بالاترین درصد دانشجویان بین المللی تمام وقت در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در کل کانادا می باشد. در سال ۲۰۱۵، دانشگاه مموریال رتبه نخست دانشگاه های کانادا در بارومتر دانشجویی بین الملل را در دسته پشتیبانی از دانشکده های تحصیلات تکمیلی به خود اختصاص داد.

پردیس

۳ پردیس در کانادا و ۱ پردیس در انگلستان

125

توافقنامه تبادل دانشجویی در بیش از ۴۰ کشور جهان

33%

سهم دانشجویان بین الملل از کل دانشجویان تحصیلات تکمیلی

15%

سهم دانشجویان بین الملل از کل جامعه دانشجویی دانشگاه

2700

دانشجوی بین المللی از بیش از110 کشور جهان

مموریال، یک دانشگاه بین المللی

تعداد روزافزونی از دانشجویان بین المللی برای ادامه تحصیل، ارتقاء علمی و همچنین توسعه حرفه ای و افزایش شانس اشتغال خود ایالت نیوفاندلند و دانشگاه مموریال را انتخاب می کنند. آموزش عالی در این ایالت عمدتا در شهر زیبای  St. John’s متمرکز شده که پردیس اصلی دانشگاه مموریال نیز در این شهر قرار دارد.

تحصیل نسبتا رایگان در مقایسه با سایر دانشگاه های کانادایی و حتی سایر مقاصد جذاب برای دانشجویان بین المللی، یک جاذبه انکارناپذیر برای گرد هم آوردن دانشجویان نخبه برای تحصیل به این دانشگاه نه تنها از سایر ایالات کانادا بلکه از سطح بین الملل می باشد.

دانشگاه مموریال تجسم بخش بین المللی سازی آموزش عالی در کانادا