خدمات مشاوره مالی و اخذ بورسیه تحصیلی

بورسیه ها و کمک هزینه های مالی بر اساس شایستگی های علمی و نیازهای موجود به دانشجویان بین المللی اعطا می گردد. اعطای این بورسیه ها به صلاحدید کمیته های گزینش بورسیه در دانشگاه یا سازمان هدف بستگی دارد. متقاضیان دارای صلاحیت های علمی عالی، عملکرد چشمگیر در امتحانات و فعالیت های تحقیقاتی و فوق برنامه، از شایستگی دریافت پشتیبانی مالی و بورسیه برخوردار می باشند. علاوه بر این، دانشگاه تمامی جنبه های درخواست را نیز در نظر می گیرد، بنابراین ارائه کامل پکیج درخواست پذیرش تحصیلی نیز حائز اهمیت بسیاری می باشد.

شما می توانید به سادگی کلیه اطلاعات ضروری در خصوص آگاهی و درخواست برای فرصت های بورسیه در دانشگاه مموریال و کانادا را از مشاوران ما جویا شوید؛ مشاوران مجرب ما با ارزیابی صلاحیت های شما و توجه و پایش دائمی مهلت های درخواست بورسیه، در این راه یاریگر شما خواهند بود. ما اعتقاد داریم که تجربه تحصیل در خارج از کشور دارای نقش بسیار مهمی در توسعه شخصیت یک دانشجو دارد. نخستین مانع بر مسیر ادامه تحصیل در خارج از کشور، قطعا مسائل مالی است. با وجود شهریه های بسیار پایین دانشگاه مموریال در مقایسه با سایر دانشگاه های برتر کانادا و جهان، هدف ما یاری دانشجویان مستعدی در مواجهه و عبور از این مانع و معرفی و به کارگیری فرصت ها برای آنان می باشد. دستیابی به این هدف، بی شک ساده نیست، اما ما مشتاقانه نهایت تلاش خود را در نیل به این هدف مبذول می داریم. همچنین ما  خدمات تخصصی اخذ بورسیه را به کلیه دانشجویان علاقمند به تحصیل در خارج از کشور عرضه می نماییم:

تدریس و یادگیری در دانشگاه مموریال نیوفاندلند دانشگاه مموریال که بیش از ۱۰۰ برنامه تحصیلی ارائه می کند، یکی از بزرگترین دانشگاه های منطقه آتلانتیک کانادا می باشد

دانشگاه مموریال تسهیلگر تحصیل دانشجویان با استعداد در کانادا، با گذار از موانع مالی

0 میلیون دلار
بورسیه ورودی در سال
بیش از 0
دوره آموزشی آنلاین
0 میلیون دلار
بورسیه و فلوشیپ تحصیلات تکمیلی
نرخ 0 به 1
تعداد دانشجو به هیئت علمی(بهترین نرخ ها)

بورسیه تحصیلی

میلیون ها نوع بورسیه تحصیلی

انواع مختلف بورسیه

ارائه انواع مختلف بورسیه برای کلیه متقاضیان

فرصت ها

گردآوری کلیه اطلاعات پراکنده دربراه انواع فرصت های بورسیه و کمک هزینه تحصیلی

تمامی سنین

شامل انواع مختلف بورسیه برای تمامی افراد- از دانش آموزان دبیرستان گرفته تا سالمندان مایل به ادامه تحصیل

اطلاع رسانی

اطلاع رسانی درباره هر گونه تغییر یا به روز رسانی

مشاوره

مشاوره تخصصی توسط مشاورین مالی مجرب و زبده

دسترسی

گسترش دسترسی به برنامه های بورسیه در سرتاسر جهان

ارائه اطلاعات

ارائه اطلاعات جامع، ساختارمند و صریح درباره بورسیه ها