خدمات پشتیبانی پس از اخذ پذیرش

تیم تخصصی مشاوره تحصیلی ما ارائه دهنده خدمات مشاوره تحصیلی به دانشجویان آینده نگری است که علاقه مند به بهره مندی از فرصت های تحصیلی در کشور کانادا می باشند. ما مفتخر به بهره مندی از مشاوران مجربی هستیم که نه تنها دانشجویان را پشتیبانی می کنند، بلکه در سرتاسر فرایند درخواست و همچنین تصمیم گیری در خصوص دوره تحصیلی مد نظر و مسیرهای مناسب جهت دستیابی به اهداف علمی و حرفه ای متقاضیان همراه و مشاور هستند. مشاوران ارشد ما دارای تجربه گسترده در زمینه مدیریت الزامات و نیازهای دانشجویان و یاری آنان در تحلیل رزومه فردی، تحصیلی و حرفه ای، اهداف بالقوه، محدویت های مالی، ارتباط آکادمیک و سایر فاکتورها بوده و نهایت تلاش خود را جهت پیشنهاد دوره های تحصیلی مناسب و ارائه اطلاعات جامع و بی طرفانه در خصوص گزینه های تحصیلی در دانشگاه مموریال و کانادا به منظور حصول اطمینان از تحقق اهداف، علایق و نیازهای دانشجویان مبذول می دارند.

خدمات پشتیبانی ترجمه مدارک

به عنوان یک گروه مشاوره تحصیلی حرفه ای و باقدمت، ما به خوبی اهمیت اخذ ترجمه های رسمی و دقیق از مدارک مختلف (گواهی تولد، مدارک و ریزنمرات تحصیلی و …) را در فرایند اخذ پذیرش و همچنین درخواست ویزا برای دانشجویان مایل به تحصیل در خارج از کشور را درک می کنیم. با بهره گیری از شبکه گسترده موسسات معتبر حوزه ترجمه در سطح داخلی و خارجی، دفتر نمایندگی دانشگاه مموریال ارائه دهنده خدمات پشتیبانی و ارجاع در خصوص ترجمه مدارک به زبان های مختلف- انگلیسی، آلمانی، فرانسه، روسی، عربی و ….- می باشد.

همکاران ما در زمره بهترین و حرفه ای ترین مترجمین و زبان شناسان در سطح جهان – با درصد بسیاری از افراد بومی زبان- می باشند. اعضای ارشد ما نیز از سالها تجربه در زمینه ترجمه همراه با تخصص در زمینه آموزش برخوردار هستند که یک ارزش افزوده محسوب می گردد. تجربه ما در زمینه ترجمه به حوزه های گسترده ای نظیر بازاریابی، روابط عمومی، منابع انسانی، رسانه، فناوری، تجارت، مهاجرت، امور حقوقی و …. بازمی گردد.

خدمات پشتیبانی بررسی و تکمیل مدارک

یک درخواست پذیرش تحصیلی خوب، نخستین گام به سوی کسب یک پذیرش تحصیلی مناسب است. اگر فردی دارای تجربه قبلی در این زمینه نباشد، آماده سازی و تحویل یک پکیج درخواست کامل با کلیه مدارک – به صورت ارزشیابی شده و پیوست- امری کاملا دشوار خواهد بود. یک درخواست پذیرش تحصیلی فاقد کلیه مدارک لازم، ممکن است با تاخیر، سوء برداشت و حتی رد درخواست توسط مسئولین پذیرش دانشگاه ها و کالج ها گردد. بنابراین، پیش بینی کلیه جزئیات درخواست پیش از ارسال نهایی آن، امری بسیار مهم می باشد. اکثر دانشجویان نسبت به پروسه های درخواست و آماده سازی مدارک لازم، فاقد اطلاعات کافی می باشند و به همین علت است که مشاوران مجرب ما آماده پشتیبانی دانشجویان در هر مرحله از پروسه آماده سازی مدارک و درخواست پذیرش تحصیلی آنان می باشند.

اعضای تیم ما به خوبی از این واقعیت آگاهند که یک درخواست خوب و کامل، امکان اخذ پذیرش دانشگاه مموریال را به طرز قابل توجهی افزایش می دهد. ما کلیه ابزارهای خدماتی خود را به همراه کوشش پیوسته جهت اخذ پذیرش دانشگاه مموریال را با توجه به رزومه تحصیلی و حرفه ای شما، به شما ارائه می دهیم.

همچنین ما توجه ویژه ای به مدارک درخواست شما معطوف نموده، و حوزه های ضروری برای یک درخواست عاری از خطا و مدون را مشخص می نماییم. مشاوران ما از طریق توصیه های کاربردی و حتی افزون بر آن، آماده سازی، تهیه پیش نویس و ویرایش نهایی مدارک درخواست، دانشجویان را در این زمینه یاری می دهند. بنابراین شما می توانید از یک بسته خدماتی به روز و مقتضی بهره مند شوید.

تدریس و یادگیری در دانشگاه مموریال نیوفاندلند دانشگاه مموریال که بیش از ۱۰۰ برنامه تحصیلی ارائه می کند، یکی از بزرگترین دانشگاه های منطقه آتلانتیک کانادا می باشد

دانشگاه مموریال تسهیلگر تحصیل دانشجویان با استعداد در کانادا، با گذار از موانع مالی

0 میلیون دلار
بورسیه ورودی در سال
بیش از 0
دوره آموزشی آنلاین
0 میلیون دلار
بورسیه و فلوشیپ تحصیلات تکمیلی
نرخ 0 به 1
تعداد دانشجو به هیئت علمی(بهترین نرخ ها)

سایر خدمات:

مشاوره

مشاوره در خصوص حوزه های تحصیلی مختلف در کشور کانادا و دانشگاه مموریال

مشاوره اخذ پذیرش

مشاوره در خصوص شیوه های اخذ پذیرش تحصیلی و بورسیه

کمک به دانشجویان

کمک به دانشجویان در شناسایی نقاط ضعف و قوت، علایق و توانمندی ها در جهان حرفه ای به منظور کسب موفقیت در تصمیم گیری تحصیلی

نقشه راه

تدوین نقشه راه جهت دستیابی به هدف های تحصیلی متقاضیان

مشاوره

مشاوره عمومی و تخصصی تحصیل در خارج از کشور

مشاوره آنلاین

مشاوره در خصوص حوزه های تحصیلی مختلف در کشور کانادا و دانشگاه مموریال