مشاوره و پشتیبانی سفر و زندگی در کانادا

پیش از گذار و استقرار شما در کانادا، مشاوران بین الملل ما به ارائه توصیه های لازم در خصوص سفر، مهاجرت و استقرار در کانادا می پردازند. جلسات فردی و رویدادهای گروهی پیش از عزیمت ما، دیدگاهی غنی نسبت به جنبه های متنوع زندگی دانشجویی آتی را برای دانشجویان فراهم می آورد.

ترک کردن محیط گرم خانه و خانواده و علاوه بر این، تحصیل و زندگی در یک کشور دیگر و دور از کشور زادگاه ممکن است دلهره آور جلوه کند. اما ما به شما اطمینان میدهیم که قادریم این گذار را تا بیشتری حد ممکن، روان و عاری از مخاطره سازیم. مشاوران مجرب ما نه تنها درباره دوره ها و دانشگاه، بلکه همچنین درباره شیوه های سازگاری و استقرار در کشور جدید و تطبیق پذیری با یک فرهنگ جدید، اطلاعات جامعی را به شما ارائه خواهند نمود.

ما از طریق روابط همکاری و پارتنرشیپ با برترین ارائه دهندگان خدمات، می توانیم کلیه نیازهای سفر شما از قبیل تهیه بلیط، تبدیل ارز، تهیه بیمه سفر، رزرو هتل و خوابگاه و …. را برآورده سازیم. همچنین ما جلسات و گردهمایی های پیش از عزیمت را برای دانشجویان برگزار می نماییم. در این جلسات، ما از فرصت موجود جهت اشتراک تجربیات و اطلاعات خود درباره مقصد جدید، فرهنگ جدید، بایدها و نبایدهای زندگی در کشور جدید و سازگاری با یک محیط کاملا جدید را با دانشجویان به اشتراک می گذاریم. این امر نه تنها اعتماد به نفس دانشجویان را به طرز قابل توجهی افزایش می دهد، بلکه همچنین میزان سازگاری آنان در دانشگاه و متعاقبا عملکرد تحصیلی آنان را به طور مثبتی تحت تاثیر قرار می دهد.

پشتیبانی ویزا و مهاجرت

کشورهای مختلف دارای قوانین و مقررات متفاوتی برای پردازش درخواست های ویزا و اقامت می باشند. ما (از طریق شرکت های همکار و وابسته خود)، ضمن مد نظر قرار دادن الزامات مهاجرتی کانادا، ارائه دهنده خدمات مشاوره بی نظیر ویزا و اقامت از طریق یاری دانشجویان در آماده سازی کلیه مدارک و اطلاعات مورد نیاز، و متعاقبا پیگیری مداوم تا زمان حصول نتیجه می باشیم.  خدمات ویزا و مهاجرت ما از طریق تیمی از متخصصین مجرب در این حوزه مدیریت می گردد.

هنگامی که یک متقاضی آماده ارائه درخواست برای یک ویزای دانشجویی می باشد، ارائه مدارک معین در زمان مقتضی به کنسولگری/سفارتخانه مربوطه حائز اهمیت بسیاری است. ما به دانشجویان در آماده سازی کلیه مدارک ضروری و حصول اطمینان از صحت و دقت آنها و شبیه سازی مصاحبه سفارت یاری می رسانیم؛ همچنین در آماده سازی کلیه اسناد مورد نیاز از قبیل کاور لتر، نامه پشتیبانی، گو.اهی عدم سوء پیشینه و غیره به دانشجویان کمک می کنیم. جلسات شبیه سازی مصاحبه سفارت ما نیز به متقاضی در مواجهه و عملکرد مثبت در مصاحبه واقعی کمک می نماید.

کارشناسان مهاجرتی همکار ما که خود به کلیه فرم های درخواست ویزا و آخرین تغییرات و اعلانات سفارتخانه ها اشراف دارند، همچنین در تکمیل، تهیه پیش نویس و در نهایت تحویل نهایی فرم های درخواست مهاجرتی تحت نظارت خود به متقاضیان یاری می رسانند. ما ارائه دهنده خدمات پشتیبانی کامل در زمینه درخواست های ویزای دانشجویی می باشیم که شامل آماده سازی مستندات ویزا، آماده سازی فرم های درخواست و تحویل پکیج درخواست ویزا و پیگیری و معرفی و توصیه دانشجو و انجام هماهنگی امور ویزا به نمایندگی از دانشجو با سفارتخانه یا کنسولگری مربوطه می گردد.

ما به خوبی آگاهی داریم که برآورده ساختن کلیه الزامات مهاجرتی می تواند برای یک دانشجو کار بسیار دشواری باشد. خدمات مشاوره و پشتیبانی مهاجرتی ما به منظور یاری رساندن به دانشجویان در طی پروسه مهاجرتی و تبدیل یک فرایند ذاتا گیج کننده به یک فرایند نظام مند و عاری از استرس ارائه می گردد. از آنجا که فرایند آماده سازی مدارک و انجام امور اداری لازم بسته به تقاضا و کشور هدف برای هر دانشجو متفاوت است و ممکن است چندین ماه به طول بینجامد، بهره گیری از مشاوره و پشتیبانی تخصصی جهت جلوگیری از هر گونه اتلاف وقت، امری ضروری می باشد.

"زیر چتر حمایت و پشتیبانی ما، فرایند اخذ ویزای دانشجویی به رویایی شیرین مبدل می شود."

هنگامی که از خدمات ما بهره می گیرید، بایستی به خاطر داشته باشید که با یکی از پیشروترین و معتمدترین ارائه دهندگان خدمات مشاوره تحصیلی بین المللی در ارتباط هستید که موفقیت خود را در گذر سالها و با تلاش بسیار به اثبات رسانده است. از این رو، ما همواره به دنبال خلق یک مرکز جامع خدماتی برای تحقق نیازها و الزامات آموزشی و فردی متقاضیان خود بوده ایم، که پشتیبانی مهاجرتی تنها بخشی از آن محسوب می شود.

به پشتوانه شبکه گسترده متخصصین و موسسات مهاجرتی همکار در سطح جهان، ما قادر به ارائه خدمات مشاوره و پشتیبانی مهاجرتی برای کلیه دانشجویان بین المللی می باشیم. تنوع و جامعیت خدمات پشتیبانی مهاجرتی دفتر نمایندگی دانشگاه مموریال منحصربفرد است که شامل- اما نه محدود به- موارد ذیل می گردد:

تمدید ویزای دانشجویی

تغییر رده ویزا

اخذ ویزای کوتاه مدت برای سایر کشورها

پیوستن اعضای خانواده

اخذ ویزای جستجوی کار/اجازه کار

اخذ ویزای دانشجویی، برای دانشجویان انتقالی