خوابگاه های دانشگاه مموریال نیوفاندلند

محل اقامت چیزی فراتر از چهار دیوار است. زندگی در پردیس دانشگاه مموریال امنیت، آسایش و رفاقت را در یک جامعه جهانی عرضه می کند که به دانشجویان بین المللی کمک می کند بیشترین بهره برداری تجربه دانشگاهی شان را، هم از نظر تحصیلی و هم اجتماعی داشته باشند. دانشجویان بین المللی می توانند با پشتیبانی هایی همچون مدرسان درون خوابگاه، فرصتهای مطالعه با همکلاسی ها و دسترسی به جوامع یادگیری و اقامت، بهترین عملکرد تحصیلی را حاصل کنند. زندگی در خوابگاه درهایی رو به فعالیت های گروهی، ورزش و رویدادهایی خواهد گشود که به دوستی های مادام العمر برای دانشجویان بین المللی منجر خواهد شد. چندین گزینه اسکان برای دانشجویان در هر پردیس دانشگاه موجود است که دسترسی آسانی به کلاس های درس، آزمایشگاه ها، غذاخوری، کتابخانه و مجتمع ورزشی دانشگاه دارند. وقتی در خوابگاه های دانشگاه مموریال زندگی می کنید، با این امنیت به خواب می روید که تیمی متشکل از نگهبانان و کارشناسان پزشکی و بهداشت روانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته از شما مراقبت می کنند، واقعا می توانید مموریال را خانه خود بدانید!دانشجویانی که در خوابگاه های مموریال زندگی می کنند تجربیاتی به دست می آورند که بدون زندگی در پردیسهای دانشگاه قطعا قابل حصول نیست. زندگی در پردیس امنیت و آسایش یک محیط حمایتی و پرمهر را به دانشجویان می بخشد. زندگی در خوابگاه بهترین تجربه دانشگاهی و اجتماعی را نصیب دانشجویان بین المللی خواهد کرد. زندگی در خوابگاه های دانشگاه مموریال مزایای بسیاری دارد: - دسترسی راحت به کلاسها، آزمایشگاه ها، کتابخانه ها، مراکز تفریحی و ورزشی و غذاخوری - دسترسی به جوامع یادگیری و اقامتی که با ارتباطات تنگاتنگ میان دانشجویانی با طرز فکر مشابه و اشتراک گذاری تجربیات شکل می گیرد و در نهایت به رشد با هم دانشجویان می انجامد. - محیط دانشگاهی حمایتی با فضاهای مطالعه بسیار، مدرسان حاضر و طبقات آرام و مناسب برای مطالعه در هر ساختمان خوابگاهی. - رویدادها و برنامه های گسترده و بسیار - برنامه غذایی نامحدود که یک دغدغه دیگر را نیز از ذهن دانشجویان و والدین آنها حذف خواهد کرد - دسترسی به پشتیبان های حرفه ای و امانتدار بخصوص برای دانشجویان بین المللی - هزینه اینترنت، وسایل و قبض های آب و برق و گاز در هزینه خوابگاه لحاظ می شود و نیاز به پرداخت هیچ هزینه دیگری نیست.

خوابگاه های کارشناسی:

Paton College

Paton College از هشت ساختمان اقامتی-خوابگاهی تشکیل می شود که اطراف یک محوطه واقع شده اند و در مجاورت سالن غذاخوری پردیس قرار دارند. هر یک از این ساختمان ها حدود ۱۰۰ دانشجو را در خود جای می دهد. تعداد اتاق های تک نفره در این ساختمان ها محدود است و معمولا به دانشجویان قدیمی تر اختصاص می یابد.

این خوابگاه های سبک سنتی برای دانشجویان سال اول که تجربه زندگی دور از خانه را تازه آغاز کرده اند بسیار مناسب می باشد. دانشجویان می توانند عمیق ترین ارتباطات و دوستی ها را در خوابگاه ها شکل داده و دوستانشان را خانواده جدیدشان حس کنند.

Macpherson College

Macpherson College از دو بال تشکیل می شود که هر یک ۲۵۹۰ دانشجو را در خود جای می دهد. این ساختمان ها به سبک سوئیت بوده و بیشتر به سمت زندگی مستقل گرایش دارند و دانشجویان کارشناسی در سالهای دوم به بعد می توانند از این خوابگاه استفاده کنند. گزینه های اسکان در این خوابگاه به صورت اتاق های خواب اختصاصی با حمام و دستشویی نیمه خصوصی می باشد. هر طبقه دارای یک سالن اجتماعات و فضاهای مطالعه نیز می باشد.

Burton's Pond Apartments

Burton’s Pond از پنج خوابگاه سبک آپارتمانی تشکیل می شود که هر یک خانه حدود ۱۲۸ دانشجو هستند و سطح بالایی از استقلال را برای دانشجویان سالهای آخر کارشناسی عرضه می کنند. این خوابگاه برای دانشجویان کارشناسی و همچنین تحصیلات تکمیلی قابل استفاده است. هر آپارتمان دارای چهار اتاق خصوصی با آشپزخانه، حمام و اتاق پذیرایی مشترک می باشد.

خوابگاه های تحصیلات تکمیلی:

Burton's Pond Apartments

Burton’s Pond از پنج خوابگاه سبک آپارتمانی تشکیل می شود که هر یک خانه حدود ۱۲۸ دانشجو هستند و سطح بالایی از استقلال را برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی عرضه می کنند. این خوابگاه برای دانشجویان کارشناسی و همچنین تحصیلات تکمیلی قابل استفاده است. هر آپارتمان دارای چهار اتاق خصوصی با آشپزخانه، حمام و اتاق پذیرایی مشترک می باشد.

خوابگاه های پردیس Signal Hill

امکانات اقامتی پردیس Signal Hill اتاق های روشن و مدرنی را ارائه می کند که در یکی از زیباترین مقاصد ایالت نیوفاندلند و لابرادور واقع شده است و فضای زندگی مستقلی برای دانشجویان فراهم می نماید.

تمامی اتاق های خوابگاه دارای چشم اندازهایی اعجاب انگیز رو به شهر، بند و Signal Hill هستند. اتاق ها به تازگی نوسازی شده اند و دارای امکانات و تسهیلات کاملی مانند یخچال، WiFi و حمام های خصوصی می باشند. خوابگاه های Signal Hill برای تمامی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه مموریال در پردیس های سنت جونز، Signal Hill و حتی موسسه علوم دریایی قابل استفاده می باشد. تمامی اتاق ها تک نفره هستند و امکانات آشپزخانه در هر طبقه به طور مشترک توسط ۱۵ دانشجو استفاده می شوند. 

اسکان های خانوادگی:

Burton’s Pond از خوابگاه هایی به سبک آپارتمان تشکیل می شود که دو مجموعه Cabot Court و  Baltimore Court به خانواده ها اختصاص داده شده است. آپارتمان های Baltimore Court به صورت دو خوابه طراحی شده اند و بیشتر مناسب خانواده های ۲ یا ۳ نفره می باشند. آپارتمان های Cabot Court نیز با ۴-۳ اتاق خواب طراحی شده اند و برای خانواده های ۴ نفره ایده آل هستند.

این خوابگاه ها ویژه خانواده های دارای فرزند یا بدون فرزند می باشند. منظور از خانواده یکی از والدین به همراه فرزند(ان) یا والدین با هم است. فرزندان باید به صورت تمام وقت در مجموعه خوابگاه اقامت داشته باشند. صرفا شخص دانشجو و افراد ثبت نام شده از سوی وی مجاز به اقامت در اسکان های خانوادگی هستند.

خوابگاه های پردیس Grenfell

پردیس Grenfell دارای امکانات اسکان درون پردیس برای حدود ۶۰۰ دانشجو در سه منطقه خوابگاهی می باشد. در حال حاضر پردیس Grenfell هم اسکان به سبک خوابگاهی و هم به صورت آپارتمان های کلبه ای زیبا ارائه می کند. مجموعه اقامتی جدید پردیس نیز که در سال ۲۰۱۴ افتتاح شده است، امکان استفاده از اتاق های اختصاصی را به دانشجویان می دهد.

خوابگاه های پردیس Harlow انگلستان

تسهیلات اسکان ارائه شده در این پردیس به صورت اتاق های اختصاصی با حمام و دستشویی خصوصی و همچنین مشترک می باشند و تمام خوابگاه ها دارای آشپزخانه های کاملا مجهز به یخچال، اجاق گاز، مایکروویو، لوازم و ظروف آشپزخانه می باشند. فضاهای مشترک شامل اتاق تلویزیون و فضای گفتگو و اتاق کامپیوتر و دسترسی به Wi-Fi نیز در تمامی خوابگاه ها وجود دارد.