آموزش یک حرفه مادام العمر است!

متخصصان دارای مدارک تحصیلی در حوزه آموزش و علوم تربیتی، به عنوان مدرس یا در مدیریت مدارس، طراحی برنامه های درسی یا خط مشی گذاری آموزش فعالیت می نمایند. حرفه یادگیری، تدریس و پژوهش زندگی ها را تغییر می دهد، بر سرنوشت افراد تاثیر می گذارد و می تواند به رشد جوامع کمک کند. برنامه های دانشکده علوم تربیتی دانشگاه مموریال بر تدریس و یادگیری، تداوم تربیت معلمان و پژوهش های حوزه آموزش تمرکز دارد.

چه انتخابتان این باشد که معلم مدرسه باشید و چه روی آموزش موسیقی، استثنایی یا علوم پایه تمرکز کرده باشید و چه مایلید به عنوان یک مشاور یا رهبر فعالیت کنید، هیچ جای بهتری از دانشکده علوم تربیتی دانشگاه مموریال برای یافتن راهتان وجود ندارد.

دانشکده علوم تربیتی دانشگاه مموریال از شهرتی دیرینه برخوردار است که ناشی از ارائه برنامه های جامع آموزش معلم در مقع کارشناسی و همچنین برنامه های تحصیلات تکمیلی و آموزش بزرگسالان می باشد. پژوهش های دانشکده علوم تربیتی انقلابی است و به پیشبرد توسعه های جدید در یادگیری و تدریس کمک می کند.دانشکده کسب و کار به روابط کاری خود با سایر دانشکده های دانشگاه، سازمانهای آموزشی و گروه های دولتی و خصوصی برای ترویج آموزش و طلایه داری پیشرفت می بالد.

مانند محیط طبیعی وحشی و به سرعت در حال تغییری که دانشکده کسب و کار را احاطه کرده و فرهنگ و تاریخ ایالت نیوفاندلند نیز بر مبنای آن ساخته شده است، دانشکده مدیریت کسب و کار پیوسته در حال رشد و سازگاری است.

از نخستین روزهایی که این دانشکده به عنوان یک دانشکده کوچک با یک برنامه محدود آغاز به کار نمود تا موقعیت فعلی آن به عنوان یک رهبر معتبر در حوزه آموزش کسب و کار و مدیریت کانادا، دانشکده کسب و کار دانشگاه مموریال تعهد خود به پرورش جامعه ای پویا از دانشجویان، اساتید و کارکنانی در جستجوی تعالی را حفظ نموده است.

پژوهش در دانشکده علوم تربیتی

دانشکده علوم تربیتی دانشگاه مموریال یک جامعه پزوهشی فعال و همکارانه است که نسبت به تعالی پزوهشی در آموزش، عدالت در آموزش، رهبری، نگارش دانشگاهی، چندزبانی، ادبیات کودکان، برنامه های آموزشی ESL/EFL، یادگیری هنر-محور، آموزش حوزه های علوم ریاضی و فنی، روانشناسی مثبت، مطالعات جنسیبت، تئوری آمزوش انتقادی و آموزش روستایی و بسیاری محورهای تحقیقاتی دیگر متعهد می باشد.

از جمله گرایش های تحقیقاتی موجود در دانشکده علوم تربیتی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

برنامه های تحصیلی دانشکده علوم تربیتی

دانشکده علوم تربیتی برنامه های بسیاری برای دانشجویان مایل به کسب مدارج تحصیلی در حوزه آموزش ارائه می کند. دانشکده علوم تربیتی دانشگاه مموریال برنامه های تحصیلی متنوعی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و PhD و همچنین به صورت دوره های کوتاه مدت منتهی به Certificate و Diploma ارائه می کند:

برنامه های مقطع کارشناسی ارشد

دانشکده علوم تربیتی دانشگاه مموریال گستره وسیعی از برنامه های کارشناسی ارائه می کند که از ترکیبی از سبک ها، فناوری ها و رویکردهای نوآورانه برای آماده سازی معلمان جهت فعالیت در سیستم مدارس و بسیاری محیط های یادگیری ویژه بزرگسالان بهره می گیرد. این برنامه ها برای آماده سازی معلمان جوان برای حلق محیطهای یادگیری استثنایی و تحقق نیازهای شاگردان و مشارکت در بحث های انتقادی درباره حرفه معلمی طراحی شده اند.

برنامه های مقطع کارشناسی ارشد

برنامه های تحصیلات تکمیلی دانشکده علوم تربیتی دانشگاه مموریال مطالعاتی عمیق در حوزه رهبری آموزشی و پژوهش هایی انقلابی در برنامه های کارشناسی ارشد و PhD ارائه می کند.

آموزش:

 این برنامه برای آماده سازی دانشجویان جهت کار در نقش های متنوعی در محیط های یادگیری رسمی و غیر رسمی پس از متوسطه (از جمله دانشگاهی، فنی، حرفه ای، آموزش بزرگسالان و توسعه دانشجویان) طراحی شده است. پنج گرایش تخصصی در برنامه کارشناسی ارشد آموزش ارائه می شود:

۱) مطالعات رهبری آموزشی؛

 ۲) مطالعات برنامه درسی، تدریس و یادگیری؛

۳) مطالعات پس از متوسطه؛

۴) روانشناسی مشاوره

۵) فناوری آموزشی.

برنامه های مقطع Phd

برنامه های تحصیلات تکمیلی دانشکده علوم تربیتی دانشگاه مموریال مطالعاتی عمیق در حوزه رهبری آموزشی و پژوهش هایی انقلابی در برنامه های کارشناسی ارشد و PhD ارائه می کند.

آموزش:

 این برنامه متقاضیان را قادر می سازد تا تخصصی جدی و قدترمند در مطالعات آموزش عالی پیدا کنند. این برنامه دکتری تحت نظارت کمیته ای از اساتید تراز اول، دانشجویان را برای موقعیت های رهبری و تدریس در محیط های آموزش عالی و یادگیری بزرگسالان آماده می کند.

مدرک Graduate Diploma در رشته آموزش عالی:

این مدرک ویژه افراد دارنده مدارک تحصیلی کارشناسی یا کارشناسی ارشد است و با گرایش های آموزش حرفه ای بهداشت و مطالعات رهبری آموزشی ارائه می شود. این برنامه فرصتی برای کاوش در گستره وسیعی از مسائل در حوزه های رهبری آموزشی و خط مشی گذاری و اداره آموزش در اختیار دانشجویان می گذارد.
دوره های کوتاه مدت