دانشکده علوم و محیط زیست

دانشکده هنرهای زیبا از این حیث منحصربفرد است که تنها برنامه های کارشناسی در حوزه هنرهای بصری و تئاتر را در کل ایالت نیوفاندلند و لابرادور ارائه می کند.

دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه مموریال اهمیت فزاینده ای برای زندگی فرهنگی ایالت نیوفاندلند و لابرادور دارد و بر ارزش ها و چشم انداز پردیس Grenfell دانشگاه نیز تاثیر چشمگیری گذاشته است. این دانشکده که در پویایی پردیس و شهر کرنر بروک مشارکت ویژه ای دارد، یک نقطه عطف زندگی هنری در ایالت نیوفاندلند و لابرادور می باشد.

دانشجویان دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه مموریال مهارتهای ارزشمندی از جمله تفکر انتقادی، حل مسئله، همکاری و ارتباطات می آموزند. کسب مهارتهای حرفه ای و کارآفرینی برای حرفه تخصصی و خوداشتغالی در ساختن یک آینده موفق به دانشجویان امروز و فارغ التحصیلان فردا کمک خواهد کرد.

دانشجویان دانشکده محیط زیست می توانند با انتخاب از میان برنامه های تحصیلی متنوع ارائه شده، تجربه دانشگاهی خود را سفارشی سازی کنند.

دانشکده علوم و محیط زیست مفتخر به ارائه آموزش باکیفیت برای تمامی دانشجویان و در عین حال ارائه فرصتی برای تاثیرگذاری بر جهان پیرامون و کشف آینده می باشد. دانشجویان با شناخت اساتید و همکلاسی هایی که بخشی از سیستم پشتیبانی آنها خواهند شد، روابطی خواهند ساخت که دوستی های مادام العمر را شکل خواهد داد.

برنامه های تحصیلی دانشکده محیط زیست:

برنامه های کارشناسی:

دانشکده علوم و محیط زیست دو برنامه در مقطع کارشناسی ارشد ارائه می کند:

برنامه هایPhD: