دانشگاه مموریال تسهیلگر تحصیل دانشجویان با استعداد در کانادا، با گذار از موانع مالی!

دانشگاه مموریال نیو فاندلند بعنوان تنها دانشگاه ایالت نیوفاندلند و لابرادور، تعهد ويژه ای به مردم این ایالت دارد. این دانشگاه که در سال ۱۹۲۵ میلادی بعنوان یادبودی برای اهالی نیوفاندلند که جان خود را در طی جنگ جهانی اول و منازعات پس از آن از دست داده اند تاسیس شده است، با الهام از این فداکاری های گذشته، برای ساختن آینده ای بهتر برای ایالت نیوفاندلند و لابرادور، کانادا و جهان می کوشد. اعتبار و قدمت این دانشگاه به میزانی است که حتی در اسناد مقرراتی دولت ایالت نیوفاندلند هم درباره نقش، مسئولیت ها، ساختار و سایر جنبه های اداری و آموزشی دانشگاه مموریال توضیح داده شده است.

در دانشگاه مموریال، بیش از ۱۸ هزار دانشجو از بیش از ۱۰۰ کشور جهان برای اکتشاف گرد هم می آیند. از ادبیات کلاسیک تا فناوری های پیشرفته، دانشگاه مموریال برنامه های مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری و همچنین دوره های منجر به گواهینامه و دیپلم را در چهار پردیس خود (St. John`s و Corner Brook در نیوفاندلند و همچنین Happy Valley-Goose Bay در لابرادور و Harlow در انگلستان) و همچنین به صورت آنلاین عرضه می کند. هنر، علوم پایه، آموزش، محیط زیست و پایداری، هنرهای زیبا، پزشکی، مهندسی و علوم کاربردی، کسب و کار، موسیقی، مطالعات دریایی، فناوری و ابزارهای اقیانوس سنجی، پرستاری، داروسازی و مددکاری اجتماعی از جمله حوزه های تحصیلی ارائه شده در این دانشگاه جامع دولتی می باشد.

دانشگاه مموریال به یادگیری تجربی و دانشجو_محور در سبک ها و شیوه های متنوع پایبند است. یکی از مزایای مهم این دانشگاه این است که در کنار کیفیت بالای آموزش و دارا بودن رتبه برتر جهانی در بسیاری از حوزه های علمی، دارای شهریه بسیار اندک در مقایسه با سایر دانشگاه های کانادایی می باشد و تحصیل در آن تقریبا رایگان است. دانشگاه مموریال حتی به دانشجویان واجد شرایط بورسیه های رقابتی و کمک هزینه های مالی و همچنین وام های تحصیلی متعدد برای پوشش هزینه های تحصیل، زندگی و پژوهش اعطا می کند.

مزایای تحصیل در دانشگاه مموریال نیوفاندلند

تحصیل نسبتا رایگان با شهریه های بسیار اندک

بخش اعظم بودجه دانشگاه مموریال توسط دولت ایالت نیوفاندلند تامین می شود که باعث کاهش چشمگیر شهریه های این دانشگاه به نحوی شده که در مقایسه با سایر دانشگاه های کانادایی و حتی سایر مقاصد جذاب برای دانشجویان بین المللی، یک جاذبه انکارناپذیر برای گرد هم آوردن دانشجویان نخبه برای تحصیل به این دانشگاه نه تنها از سایر ایالات کانادا بلکه از سطح بین الملل می باشد.

امکان اخذ بورسیه، کمک مالی و وام تحصیلی

دانشگاه مموریال بسته های کمک مالی و بورسیه های قابل توجهی بسیاری را برای دانشجویان تمام وقت و نخبه تحصیلات کارشناسی و تحصیلات تکمیلی – هم دانشجویان کانادایی و هم بین المللی- در تمامی برنامه های آموزشی و تحقیقاتی اعطا می کند که تنها در یک سال تحصیلی تا رقم ۲۲ میلیون دلار نیز به دانشجویان واجد شرایط تعلق گرفته است.

سیستم مهاجرتی اکسپرس انتری

متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق سیستم گزینش مهاجرتی اکسپرس انتری که تحصیلشان را در مدرسه یا دانشگاهی در نیوفاندلند گذرانده باشند، از امتیاز قابل توجهی برای سطح آموزش عالی خود بهره مند می شوند. بعلاوه، تمامی فارغ التحصیلان بین المللی موسسات آموزشی کانادایی که دارای سابقه کار در کانادا باشند نیز از عامل مهم دیگری تحت سیستم اکسپرس انتری بهره مند می شوند.

جامعه فراگیر

دانشگاه مموریال یک دانشگاه چند پردیسی و چند رشته ای است که بر خلاقیت، نوآوری و تعالی در آموزش، پژوهش و مشارکت عمومی اختصاص یافته است. با پردیس هایی در شهرهای سنت جونز و کرنر بروک و همچنین انگلستان، دانشگاه مموریال میزان دانشجوانی از بیش از ۱۰۰ کشور جهان است که در نظرسنجی از دانشجویان بین المللی بالاترین رتبه از نظر پشتیبانی را به دست آورده است.

اشتغال و گذار آسان به بازار کار محلی

دانشجویانی که در دانشگاه مموریال تحصیل کرده باشند می توانند از این دانشگاه بعنوان سکوی پرشی به مشاغل جذاب و مورد تقاضای بازار کار ایالت نیوفاندلند بهره ببرند؛ ایالتی که از قرن بیست و یکم به بعد شاهد رونق و گسترش منابع و انرژی بوده است.

برنامه مهاجرتی پایلوت آتلانتیک

برنامه مهاجرت پایلوت آتلانتیک (AIPP) که یک ابتکار جدید مهاجرتی در کاناداست که از سال ۲۰۱۷ راه اندازی شده، دارای یک دسته ویژه برای فارغ التحصیلان منطقه آتلانتیک (AIGP) است که به فارغ التحصیلان بین المللی موسسات آموزش عالی در منطقه آتلانتیک کانادا (که نیوفاندلند نیز در آن قرار دارد) اجازه می دهد بدون داشتن تجربه کار، مستقیما برای اقامت دائم کانادا درخواست بدهند.

مراکز تخصصی

دانشگاه مموریال تنها دانشکده انگلیسی زبان کاناداست که برنامه های جامعی در تمامی مقاطع را به صورت متمرکز و تخصصی ارائه می کند که از آن جمله می توان به ویژه به آموزشهای پیشروی جهانی در حوزه اقیانوس و شیلات و برنامه های آموزش پزشکی با کارآموزی در مناطق روستایی اشاره کرد. دانشگاه مموریال نقاط قوت خود در حوزه های گسترده ای از قوم شناسی موسیقیایی تا ژنتیک و از باستان شناسی تا کارآفرینی و از فنی مهندسی تا پزشکی را اثبات نموده است.

دسته اختصاصی برنامه مهاجرت استانی نیوفاندلند

دولت نیوفاندلند و لابرادور مشتاقانه در پی جذب بهترین و بااستعدادترین ها به قلمرو خود می باشد. از همین رو، برنامه مهاجرت استانی نیوفاندلند و لابرادور(NLPNP) دارای یک دسته فارغ التحصیلان بین المللی است که دانشجویان بین المللی فارغ التحصیل از دانشگاه های کانادا و بخصوص ایالت نیوفاندلند از امتیاز ویژه برای اخذ اقامت دائم کانادا و شانس اشتغال در این بهشت مهاجران بهره مند می شوند.

کیفیت آموزش و پژوهش را در یکی از برترین دانشگاه های جهان و کانادا با شهریه خیلی خیلی کم تجربه کنید!

تدریس و یادگیری در دانشگاه مموریال نیوفاندلند دانشگاه مموریال که بیش از ۱۰۰ برنامه تحصیلی ارائه می کند، یکی از بزرگترین دانشگاه های منطقه آتلانتیک کانادا می باشد

دانشگاه مموریال تسهیلگر تحصیل دانشجویان با استعداد در کانادا، با گذار از موانع مالی

0 میلیون دلار
بورسیه ورودی
0 میلیون دلار
بورسیه تحصیلات تکمیلی
بیش از 0
دوره آموزشی آنلاین
بیش از 0
بورسیه که سالانه اعطا میشود

دانشگاه مموریال بسته های کمک مالی رقابتی بسیاری را برای دانشجویان تمام وقت و نخبه تحصیلات تکمیلی – هم دانشجویان کانادایی و هم بین المللی- در تمامی برنامه های تحقیقاتی واجد شرایط اعطا می کند. در سال تحصیلی ۲۰۱۸-۲۰۱۷، تقریبا ۱۸۰۰ دانشجوی تحصیلات تکمیلی از پشتیبانی مالی بیش از ۲۲ میلیون دلار بهره مند شدند. میزان کمک مالی بسته به صلاحیت ها و شایستگی های دانشجو و همچنین رشته های تحصیلی متفاوت است و تا حدود ۱۵ هزار دلار و حتی بیشتر قابل اعطا می باشد.

تلاقی برتری، نوآوری و تنوع در آموزش عالی کانادا