دلار درآمد
دلار سرمایه گذاری
ایجاد
شغل
پشتیبانی
شرکت استارتاپ

استارتاپ ها و فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه مموریال نیوفاندلند

فرهنگ کارآفرینی پویای دانشگاه مموریال الهام بخش دانشجویان، اساتید و کارکنان برای استقبال از نوآوری و چالش های مرتبط با آن است. دانشجویان مموریال دارای تاریخچه ای طولانی مدت در رقابت های کارآفرینی ملی و بین المللی بوده اند. دانشگاه مموریال در نه سال از ۱۰ سال اخیر موفق به کسب عنوان قهرمانی ملی در رقابت های سالانه Enactus شده است: یک سازمان بین المللی غیرانتفاعی که کارآفرینی دانشجویی را ترویج می دهد. همچنین مموریال توانسته دو بار جایزه ورلد کاپ سازمان Enactus شود.

برنامه آموزشی کارآفرینی

برنامه آموزشی کارآفرینی (ETP) دانشگاه مموریال که نخستین برنامه آموزشی در نوع خود در کانادا برای آن دسته از دانشجویان بین المللی مقاطع تحصیلات تکمیلی است که به راه اندازی یک کسب و کار علاقه مندند. این برنامه مفاهیم و مهارتهای اصلی کارآفرینی همچون یادگیری، طراحی و حل مسئله، استارتاپ های ناب، فروش، بازاریابی و برنامه ریزی مالی را پوشش می دهد. ETP دارای بیش از ۲۰۰ فارغ التحصیل می باشد و جوایز ملی متعددی را برای نوآوری در خدمات دانشجویی و آموزش حرفه ای کسب نموده است.

مرکز کارآفرینی مموریال

این مرکز که برای ترویج روحیه کارآفرینی و توسعه ایده های جدید درهای خود را به روی دانشجویان، اساتید و کارکنان خود گشورده است، برنامه ها، بورسیه ها، رویدادها و منابعی برای الهام بخشی و حمایت از استارتاپ ها عرضه می کند.

مرکز ابتکارهای اجتماعی

این مرکز که حاصل همکاری دانشکده مدیریت کسب و کار، دانشکده موسیقی و دانشکده مددکاری اجتماعی است، ارتقاء کیفیت تجربه انسانی از طریق سازمانهای اجتماعی و نوآوری اجتماعی را هدف گرفته است.

مرکز پیدایش (Genesis Centre)

این مرکز که شتاب دهنده دانشگاه مموریال برای پروژه های پر ریسک حوزه فناوری با پتانسیل رشد بالا می باشد، یکی ازشتاب دهنده های برتر کاناداست که در سال ۲۰۱۱ به عنوان شتاب دهنده سال کانادا نیز انتخاب شد. 

مشهورترین استارتاپ های تحت پوشش مموریال

Verafin

پیشتار صنعت ارائه راهکارهای مدیریت جرایم مالی و ارائه کننده یک پلتفرم نرم افزاری مبتنی بر cloud برای شناسایی کلاهبرداری و جرایم

HeyOrca

ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی برای شرکت ها به منظور برنامه ریزی، انتشار و تحلیل تمامی محتوای اجتماعی مشتریان در یک مکان.

Solace Power

خالق راهکارهای داده ای، حسگر و انرژی بی سیم هوشمند برای محصولات و اپلیکیشن ها در صنایع مختلف با تمرکز بر فناوری های 3W تا 200W

SubC Imaging

تولیدکننده پیشرفته ترین سیستم های تصویربرداری اپتیکال زیردریایی و ارائه راهکارهای قابل اطمینان برای مسائل بغرنج در محیط های دریایی