خدمات پس از پذیرش

با استفاده از منابع گسترده و همکاری با دانشگاه ها و کالج های بین المللی، تیم ما قادر به پشتیبانی شما در فرایند آماده سازی مدارکی از قبیل توصیه نامه، رزومه تحصیلی، انگیزش نامه تحصیلی و ... از طریق ارائه راهکارهای کاربردی و بعضا بر عهده گرفتن وظیفه نگارش و نهایی سازی این مدارک می باشد. ما همچنین قادر به پشتیبانی اطلاعاتی متقاضیان در تنظیم پروپوزال، رزومه حرفه ای و در نهایت آماده سازی درخواست های شغلی (کاورلتر) برای فارغ التحصیلان می باشیم. متقاضیان علاقه مند به استفاده از خدمات کامل نگارش رزومه، بایستی اطاعات مورد نیاز کارشناسان ما را به نحو مقتضی آماده و ارسال نمایند تا امر آماده سازی بر مبنای این اطلاعات ورودی صورت پذیرد. از آماده سازی پیش نویس اولیه تا غلط گیری های نهایی، ما در زمینه توسعه ایده ها، تعیین صحت و دقت محتوا و نهایی سازی محتوا جهت نشر، همکاری نزدیکی با متقاضیان خود داریم. چه در خصوص یک رزومه تحصیلی، یا رزومه شغلی، انگیزش نامه و حتی یک پروپوزال تحصیلی، ما به شیوه ای مقرون به صرفه، سریع و قابل اطمینان، شما را همراهی می نماییم.

تدریس و یادگیری در دانشگاه مموریال نیوفاندلند دانشگاه مموریال که بیش از ۱۰۰ برنامه تحصیلی ارائه می کند، یکی از بزرگترین دانشگاه های منطقه آتلانتیک کانادا می باشد

دانشگاه مموریال تسهیلگر تحصیل دانشجویان با استعداد در کانادا، با گذار از موانع مالی

0 میلیون دلار
بورسیه ورودی در سال
بیش از 0
دوره آموزشی آنلاین
0 میلیون دلار
بورسیه و فلوشیپ تحصیلات تکمیلی
نرخ 0 به 1
تعداد دانشجو به هیئت علمی(بهترین نرخ ها)

پشتیبانی اخذ پذیرش تحصیلی

علاوه بر ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی به دانشجویان در تحقق رویاهای تحصیلی، ما همچنین قادر به پشتیبانی دانشجویان در آماده سازی کلیه مدارک و مراحل لازم و طی فرایند پیچیده اخذ پذیرش تحصیلی می باشیم. پیمودن فرایند اخذ پذیرش می تواند یک فرایند بسیار بغرنج و گیج کننده باشد. ما به شما کمک می کنیم تا کارها را آسانتر انجام دهید. ما همچنین با دپارتمان پذیرش دانشگاه و موسسات مختلف به نمایندگی از شما ارتباط برقرار می کنیم تا از پیشرفت فرایند پذیرش اطمینان حاصل کنیم. تخصص ما، شما را در هر مرحله از فرایند پذیرش، ارتقا می دهد:

هدیه های مالی

- یاری دانشجویان در آماده سازی یک پکیج درخواست عالی با کلیه جزئیات ضروری- از قبیل بیانیه شخصی توصیه نامه، انگیزش نامه تحصیلی و ...- که تاثیر مثبتی بر تصمیم گیری دانشگاه خواهد داشت. یک درخواست پذیرش تحصیلی کامل، علاوه بر افزایش شانس اخذ پذیرش، مشکلاتی را که ممکن است واحذ پذیرش دانشگاه در صورت نقص مدارک با آن موجه شود، کاهش می دهد.

مقرون به صرفه

- ارائه درخواست پذیرش تحصیلی به صورت مدبرانه و پشتیبانی شما در سرتاسر فرایند به گونه ای مقرون به صرفه

انتخاب رشته و مسیر تحصیلی

همکاری جهانی

فعالیت در حوزه های مختلف تحصیلی و همکاری با ارائه دهندگان خدمات آموزشی و موسسات آموزشی در سطح جهان

اخذ پذیرش

اخذ پذیرش در دوره های منجر به مدرک و منجر به گواهینامه های بین المللی

ترم ها

اخذ پذیرش در دوره های منجر به مدرک و منجر به گواهینامه های بین المللی

انتخاب برنامه های تحصیلی متناسب

انتخاب برنامه های تحصیلی متناسب با نیازهای هر فرد و به نمایش گذاشتن گستره ای از گزینه های آموزشی و تحصیلی

پذیرش فوری

مدیریت فرایند اخذ پذیرش فوری برای دانشجویان دچار محدودیت های زمانی

زبان

اخذ پذیرش از مراکز و کالج های زبان به همراه ویزای تحصیلی برای آن دسته از داوطلبان که فاقد مدرک رسمی زبان می-باشند